Tagit lite blodprover

Ska till läkare om drygt en vecka för att undersöka vad det där med fingret kunde vara. Idag var jag alltså och lämnade lite blod. Har inga som helst problem med att stickas (bara det inte är i något finger för det gör ONT), men som vanligt så blir det inga mängder blod från mig direkt. Tur att de bara behövde två rör idag! Ett långt smalt för sänkan och ett kortare mer tjockt rör som jag inte har en aning om vad det var för.
 
Sedan hörde jag om bilderna från den vattentäta kameran var färdiga, men det var de inte. Mitten av nästa vecka kanske...
 

Kommentarer:

1 Malin-My:

Usch, tycker personligen att ta blodprov...eller något med sprutor över huvud taget! Jag vet att det bara kniper till lite men just the fact att dendär nålen är innanför min hud gör mig både nervös och rädd.
Ha en dunderskön fredagkväll hördu!

Kommentera här: