En titt på Black Friday 2016

När jag var med i mopedrallyt i år så vann jag ett presentkort på Källmans i Charlottenberg. Idag utnyttjade Robin och jag detta för god mat. Efteråt tog vi oss en titt på Black Friday-erbjudanden i olika affärer. Det blev lite shopping för oss i alla fall.
 
Glaskulan i köksfönstret gick sönder ifjol så i år blir pyntet en snöflinga. Från Rusta.
 
 Det blev en del kläder till Connor på Black Friday-erbjudande. Från H&M.
 
 Trycket på den svarta tröjan skimrade.
 
 Trycket på byxorna var rymdmotiv. Love it!
 
 Jag hittade två par härliga örhängen...
 
 ...och glittriga naglar på DollarStore.
 
 
Fanns en del nya tvålar också. De med lite feelgood peptalk fick också bli med.
 
Min goda mat på Källmans.

Kommentarer:

1 Lina - The Movie Freak:

De där brallorna du köpte till Connor hade jag velat ha till mig själv så man hade kunnat nörda loss på hemmaplan i soffan =)

Svar: Samma här :-D Varför är det bara barn som får de coola trycken? :-)
Highlandertess

Kommentera här: