Mina favoritband/artister: Nummer 3

Fick en utmaning av Georg att göra en genomtänkt lista på mina 10 favoritband/artister.
Nummer 3


A-ha
- lättsam musik säger en del. Javisst, om man vill se det så, säger jag. A-ha's musik kan jag tolka olika beroende på humöret jag är på och vad jag behöver för dagen. Behöver jag lättsam dansmusik så passar de. Behöver jag något att tänka på så passar de. Underbara live! Har alltid varit lite svag för Morten och han imponerade stort med sin röst då jag såg dem i Oslo.

A-ha - Manhattan Skyline.

Kommentarer:

1 Bella:

Det vet jag inte, inför varje kurs berättar lärarna vilket system de använder sig av, så det återstår att se :)

2 tess:

Ja Aha gillade jag förr.... de e bra.



Ja han e så duktig min gubbe.... stolt stolt.

3 Sojkas framtid - Ann-Sofie mamma till Isak:

Fast tjejen som skickade in det strävar inte efter att få ätstörningar utan hon blir motiverad av träning när hon ser den kroppen. Man kan faktiskt få den kroppen utan ha ätstörningar. Men jag förstår vad du menar om man hade haft henne som förebild men det är inte det jag tar upp i bloggen. :)

4 Sojkas framtid - Ann-Sofie mamma till Isak:

Låter jobbigt med smärtproblem. Ja då blir det genast mycket svårare. :(

Kram♥

Kommentera här: