Dag 29: Mina ambitioner

Som jag skrivit i ett tidigare inlägg i denna blogglista så är mitt mål i livet att vara lycklig. Mina ambitioner hänger ihop med det förstås. Saker jag gör, kurser jag går, jobb jag söker och så vidare...allt är för att förbli lycklig. Så mina ambitioner för framtiden är inte specifikt inriktad på ett viss fält som karriär, resor, studier, hemmaliv etc. Allt hänger ihop!


En av sakerna jag gör för att hålla mig lycklig. Studier på Karlstads Universitet. På halvtid går det inte så snabbt, men i och med att jag levt med min värk så länge så är jag glad för varje delsteg som blir klart. Mål: högskoleexamen i första hand. Senare förhoppningsvis minst fil.kand.

Kommentarer:

1 Designtjejen/Emmelie:

Jag håller helt med.. jag tycker meningen med livet är att vara lycklig.. men sedan hur man finner lyckan kan vara olika för olika personer :-)

Kommentera här: