Ansiktsbehandling och fika på Elins Bakgård

Idag passade jag på med en ansiktsbehandling på Cristakliniken då det är halva priset oktober ut. Det var första gången jag var i de nya lokalerna och det var så mysigt och fint! Behandlingen var väldigt skön och jag tror inte jag känt mig så "vaken" i huden på många år. Behandlingen jag testade heter NBE Deep Skin Excellence. Det är första gången jag "slipat" huden i ansiktet kan jag säga. Det låter lite skrämmande tycker jag, men det var riktigt skönt!
 
Efter behandlingen blev det "invigning" av Elins Bakgård. Att jag inte varit där förrän nu... De har funnits ett tag. Väldigt mysiga lokaler som var större på insidan än det såg ut från utsidan. Goda frallor!
 
På bakgården var det härligt pyntat!
 
 Jag valde en fralla med brieost och melon. Mums!
 
 Roliga filter i Snapchat just nu...hehe...

Kommentera här: