Skidor med familjen

Under sportlovet passade vi på att låna längdskidor på Fritidsbanken till Connor. Han hade bara åkt skidor en gång förut och det var flera år sedan. Först var han tveksam och tyckte inte det verkade skoj, men bara vi kommit ut i spåret så ändrade han sig och tyckte det var jättekul! Han till och med saxade uppför en backe så jag blev väldigt imponerad <3 Han och Robin tog den korta banan och jag åkte på en lite längre. Enda nackdelen med spåren i mina föräldrars trakter är att de flesta nedförsbackar är BORT från dem, så man får uppförsbackarna på tillbakavägen. Och eftersom nedförsbackarna är så kul så händer det lätt att man åker lite längre bara för att...hahaha....
 
Min älskling <3
 
 Vid ett ställe (dock inte det på bilden) så stannade jag till och bara stod en stund. Det var nästan knäpptyst, det enda jag hörde var ett svagt sus i träden. Underbart! När man bor i en stad så blir det aldrig riktigt tyst och jag tycker tystnad är så otroligt skönt ibland.

Kommentera här: