Auktion på Larstomta 2018

Igår var jag på min första auktion som vuxen. Jag var på en som litet barn, då min familj ordnade en auktion vid ett dödsbo, men det enda jag minns från den auktionen är att jag satt i en hästvagn med medar (den var till salu) och att det var mycket myror på ett ställe vid ett uthus. Jag var kanske 4 år...jag minns inte exakt. Så det blev en ny upplevelse igår. Det var min arbetsgivare som hade auktion så det var blandat jobb och fritid. Allt överskott av auktionen gick direkt till Gunnarskogsfonden. Det var riktigt kul och jag handlade för sammanlagt 300 kronor och på bilderna här nedan ser ni vad jag fick.
 
 
 
 
Rånjärn, så nu får vi lära oss att göra rån då. Det var så fint mönster!
 
 
 

Kommentarer:

1 Lena :

Kul med auktioner. Fina fynd

Kommentera här: