Porgies resedagbok Norge 2018

Hej på er! Jag heter Porgie! Min människa skulle på en resa till Norge och jag fick bli med. Här är vad jag var med om.
 
Här är jag vid Preikestolen! Det var högt! Jag kan ju typ flyga, men skulle nog inte hitta min människa igen om jag testade det. Inte här i alla fall...det var så mycket människor här.
 
 Min människa hade fått en sån där selfiestick före resan som hon ville testa.
 
 Här talar min människa om att jag inte skulle få bli med på nästa dags äventyr. Det skulle visst vara lite för farligt för mig innan jag är vuxen. Vet ni vad jag fick göra...?
 
 Vakta bilen... Fast det var helt ok ändå. Människorna lämnade en ostbågspåse framme...thihihihi...
 
Nästa dag fick jag vara med igen. Då gick vi i trappor.
 
 Det var fint uppe på toppen!
 
 Väldigt fint! Helt min typ av natur! Lite för lite regn bara...
 
Snackade lite med lokalbefolkningen. De var lite blyga.

Kommentera här: