Dra ôt Mangskogen

I lördags besökte Connor och jag Mangskogsdagen "Dra ôt Mangskogen" för första gången. Det var mycket att titta på och väldigt mycket folk! Otroligt fint väder så det drog säkert dit de mer tveksamma också. Connor shoppade lite på loppis, fiskade fiskdamm, fick ballong och så köpte vi fyra lotter var. Jag vann inget, men Connor vann på alla fyra. Turnissen! Jag köpte en intressant planta till mig själv så något hade jag med hem.
 
Eeehh... ja, det är en kattnos längst ned till vänster. Yatzy är växtfantast hon också, fast på ett litet annat vis än jag är. Så hon var framme direkt och skulle nosa på nykomlingen.
 
 Bild tagen från parkeringen.
 
Högst upp till vänster är Connors vinster. En mjuk boll, ett ritblock, ett par clipsörhängen och en ficklampa. Mitten till vänster är det Connor fick i fiskdammen. Ett rit- och målarblock, pennor och godis. Längst ned till vänster ballong. Större bilden är Connors loppisköp. Ett fat med kakor (gottegrisen), en Mario-keps och såpbubblor.

Kommentera här: