Bowling och mat

När mamma fyllde år i augusti fick hon bowling och mat av oss i personligt presentkort. Igår blev det av! Vi (hela lilla familjen här, syrran, pappa och mamma förstås) begav oss till Rajjens för båda grejerna. Det var discobowling och det var första gången för de flesta av oss. Lite svårt att sikta med alla ljus som flög omkring, men kul var det! Mot slutet tog det sig lite för mig så jag i alla fall fick till lite spärrar, men ingen strike tyvärr. Connor hade jättekul på barnbanan (räcken för rännorna) och en helt egen stil...hehe... Han hade till och med berättat på baletten innan att han skulle bowla så han såg fram emot det.
 
När vi bowlat klart så blev det mat. Underbart god mat, får jag tillägga. Vi var alla 6 otroligt mätta och nöjda efteråt och mamma var så glad för sin present. Det var helt värt att inte kunna gå i trappor idag då mitt vänsterben gör vansinnigt ont (jag lägger vikten på det när jag släpper iväg klotet).
 
Så här såg det ut när vi bowlade. Connor står där framme och har precis kastat iväg klotet.
 
 Min mat. Grillad biffstek med chili- och pepparbearnaise (supergod sås), grillad majskolv och tomathalva, wokade grönsaker och pommes.

Kommentarer:

1 Hanna:

Vad kul med bowling!

Kommentera här: