Minigolf vid Ingestrand och mat på Olssons Brygga

Rubriken är det som mina föräldrar fick av oss i lilla familjen när de firade 35-årsjubileum som gifta. Idag tog det plats. Först åkte vi till minigolfen vid Ingestrand. Connor tycker det är superkul att spela minigolf! Jag tycker det är kul, men det kan vara frustrerande också. Är glad att jag fick under tresiffrigt på slutsumman i alla fall. Efter det blev det Olssons Brygga och mat. Mycket gott och mättande!
 
Koncentration!
 
 Min mat på bryggan. Entrecôte Superior med sommargrönsaker, steksky, klyftpotatis och chilibearnaise.
 
 Blomman smälter in lite i bakgrunden så jag skulle ha tagit bilden åt andra hållet istället, men det syns lite i alla fall. Arvikas egna blommande Agave. Mäktig!

Kommentarer:

1 FrökenTV, bloggen om tv och film:

ååh nice

Kommentera här: