Yey! Jag vann i Eda Stolpjakt!

För andra året deltog vi i Arvika Stolpjakt och för första gången i Eda Stolpjakt och jag är en av vinnarna i Eda! Jag vann ett presentkort på BUG sportaffär på 500 kronor! Perfekt då jag är i behov av nya skor, men inte haft råd. Jag tycker själva tävlingen är rolig och man gör det helt på egna villkor efter egna förutsättningar. Att få komma ut i naturen och se ställen man aldrig skulle ha fått se annars... det är guld i sig. Att sedan vinna var dock en extra bonus som jag verkligen uppskattar!
 
Det här stället i Koppom var nog bland de vackraste platserna i Eda Stolpjakt. Dock otroligt mycket älgflugor... huh!
 
 I Åmotfors var det också spännande, särskilt när vi hittade detta gryt och för att vi hade sällskap av två vänner då.
 
 I Charlottenberg följde vi en fin vandringsled.

Kommentera här: