Fått julklappen av syrran

Mat på O'Learys stod på mitt schema igår. Jag har varit på O'Learys i Stockholm, men aldrig i Karlstad så det var kul att testa! Det var riktigt god mat! Innan maten fick vi popcorn och det kändes lite udda. Jag brukar mest äta popcorn till film så kopplar ihop dessa två saker. Men gott det också. Efter maten tog syrran och jag en liten promenad i centrum så jag kunde ta tre stolpar i Karlstads stolpjakt.
 
Riktigt gott! Grillad tomat, majskolv, grillad citron (den åt jag dock inte, då citron inte är för mig), oxfilé, bearnaisesås och strips.
 
 Uppdelningen av toaletterna är: snoppbärare och snippbärare. Intresseklubben antecknar, tänker kanske ni, men jag tyckte det var lite kul.

Kommentarer:

1 scottish moments:

Nu blir jag nyfiken... vad är stolpjakt? :)

Svar: Som orientering ungefär fast över en längre period :-) Riktigt kul! Jag letar stolpar mest i min trakt, men även Karlstad (som jag skriver i inlägget). Ett kul sätt att se platser man inte vetat om, inte ens i sin egen trakt :-) http://arvika.stolpjakten.se/
Highlandertess

Kommentera här: