Då har jag blivit 35 då

Den 9 maj var det fest! Storfest. Det var läääänge sedan jag var på det. Tror det var en väns 30-årsfest som var senaste storfesten. Vi hade riktigt skoj, käkade muffins, drack bål, spelade Twister och en rockringlek, dansade, headbangade och umgicks med helt underbara vänner! Jag orkade tyvärr inte stanna tills festens slut. Sådant gör mig alltid ledsen, men jag hann ändå ha så roligt och det var värt smällen efteråt. Tusen tack till alla som kom och gjorde festen till en toppenkväll! Av hänsyn till att jag inte har festdeltagarnas tillåtelse så blir det inga festbilder i bloggen. Ledsen för dålig bildkvalité efter de tre första bilderna. Min systemkamera har gått sönder (igen)... suck...
 
Varför ska bara barn få ha häftiga tårtor, tänkte jag, och beställde min egen drömtårta.
 
 Riktigt känner hur det kliar i spelfingrarna.
 
Obs! Känsliga personer uppmanas att inte titta vidare på nästa bild. 
 
 På festen bjöds det på snippmuffins. Både tårta och muffins är från Millis tårtor och annat.
 
 Jag hade förstås Super Mario-tights dagen till ära. Kan förstås sällan vara seriös på kort som synes.
 
 Twister användes flitigt och stundtals av så många att det var svårt att avgöra vilka som var med i klungan.
 
 Presenter. En tavla föreställande stjärnbilden Oxen (målad och fixad av Marie Olsson), ett linne med Highlander (ritad av Marcus Gabriel Fors), ljus, kökshandduk med katter, cider, skorpor, sylt, rejält fat, presentkort på Sköna rum, handdukar, potatis, grytlappar, dvd, vin, fjärilsprydnad, Queen-kasse, IKEA-presentkort.
 
Presentkort massage, mugg med Flash (Queen) och Queen Forever.
 
 Linnet i närbild.
 
 Dvd:n är The Storyteller som jag såg på som barn på SVT. Älskade de berättelserna och ser fram emot att se om dem.

Kommentarer:

1 Helena:

Du verkar ha haft en toppenfödelsedag! Grattis i efterskott! :)

Svar: Tack :-)
Highlandertess

Kommentera här: