Lilla Kråkan - second hand för barn

Om jag får till orken idag så har jag tänkt mig till Lilla Kråkan för att lämna in lite mer barnkläder. Troligtvis blir det en titt runt också för att se om något nytt dykt upp i Connors storlek (eller kommande storlekar). Second hand är verkligen toppen på många vis! Enda nackdelen är om man hittar ett plagg med roligt och/eller härligt mönster/färg/tryck och den är i fel storlek. Inte som på affären där det finns flera av samma. Men det gör det lite extra kul att hitta sådana saker som är i RÄTT storlek förstås.
 
Butiken finns på
Instagram
Facebook
och det "vanliga" nätet.
 
Dessa saker finns i butiken.

Kommentarer:

1 scottish moments:

Jag är som sagt ett stort fan av second hand.. just det du nämner att man aldrig vet vad man ska hitta gör det spännande,.. jag menar om man går på hm vet man ju vad man kommer att hitta liksom, hm kläder.. men på secondhand kan man dyka på vad som helst.. lite som en skattjakt hihi

Svar: Jag känner detsamma :-)
Highlandertess

Kommentera här: