Skäggig snögubbe

Eller snarare ett försök till skäggig snögubbe. Jag har fantasi, men sedan är jag tyvärr inte så praktisk lagd så jag alltid klarar att genomföra det jag föreställt mig. Det är detta sätt som gjorde att jag redan som 6-åring började tycka illa om att rita och måla. För att jag aldrig klarade att få fram det jag sett i huvudet. Alldeles för självkritisk, jag vet.
 
Till ämnet nu då. Vi var på Sågudden idag och umgicks med Kimmi och hennes barn och det var där jag fick för mig att göra en snögubbe. Sedan blev det lite prickskytte med snöbollar också. Det var härligt att vara där idag! Varmt och solen sken. Skönt att få lite ljus. Roligt att ses också!
 
Det blev ett glest, men långt skägg. Näsan är inte den traditionella heller, men i brist på annat fick det bli en lång pinne. Connor var kritisk och sa att han kunde göra en bättre, men när jag sa att han fick visa mig så tappade han lusten.

Kommentarer:

1 Christin:

Hihi vad söt snögubbe :)

Kommentera här: