Torsbymârten 2014

Första året vi åkte till Torsbymârten på en söndag (Connor, Connors mormor & morfar och jag). Förväntade mig mindre folk, men tror det var mer folk än tidigare år vi varit dit. Dock inte halva priset på karusellerna som det brukar vara i Arvika. Så det blev bara några turer. Jag handlade inget alls, men Connor handlade för fullt. Jag hjälpte honom och kollade så det var ok kvalité och pris, men annars fick han bestämma själv vad han ville köpa.
 
Självklart hittade han Turtles i en gripklomaskin så jag fick hjälpa honom att vinna en. Jag hade absolut inget emot det för jag älskar sådana maskiner och jag fick tag i Raphael på tredje försöket. Connors morfar bjöd på mat i Sunne på hemvägen. Jag testade en kycklingburgare som var helt ok, men åter igen förstår jag att burgare verkligen inte är min typ av mat.
 
Mycket folk på en söndag.
 
 Äppelmasken åkte jag med Connor. Han skrattade hela tiden!
 
 Sedan åkte Connor några varv med Buzz Lightyear. Sista varvet satt han och pekade på nåt.
 
 Han pekade på att han hellre ville åka i pumpan, så sista biljetten gick till samma karusell fast en annan vagn.
 
 Connor köpte bara en liten ballong istället för en stor och då hade han pengar över till lite annat. Två magnet-Turtles, en Iron Man-mask, Captain America-mjukis och orm med groda köpte han förutom ballongen. Med på bild är även den Turtle som jag vann åt honom

Kommentarer:

1 Sara Ekman:

kul :D

Kommentera här: