Lite antiklimax när vi skulle hitta sista stolparna

Vi hade bara sju stolpar kvar i Arvikas stolpjakt så igår begav vi oss ut för att hitta dem. Åter igen blev jag anfallen av älgflugor vid en av stolparna. Alltid mig de ger sig på. Det är väl skönt att Connor slipper dem så jag får väl stå ut med att de har mig som måltavla istället. Men förutom dem så gick det bra. Det gick bra att hitta stolparna och det tog inte lång tid alls. Så kom vi till den sista stolpen, den enda vi inte tagit. Och möts av ett hål i marken där stolpen stått.

GAH! Vilka har nöje av att sabba för andra? Har meddelat detta till ansvariga så hoppas den kommer ut snart igen, för efter den är vi klara och jag är så stolt över att ha klarat det! Connor har varit med på nästan alla stolpar så jag är jättestolt över honom!
 
Connor ville absolut ha med sig sin Turtles-väska på stolpjakten. Ett tag gick han runt i skogen utklädd till Raphael.

Kommentera här: