Mors dag

Hoppas att alla mammor av alla slag som älskar sina barn har haft en riktigt bra mors dag! Själv var jag som en extra smärtande sömngångare första delen av dagen, trots att jag fick vila ut för att Robin var hemma. Men på eftermiddagen orkade jag iväg att rösta i alla fall och sedan firade vi mors dag hos mina föräldrar, minus Robin som jobbade, plus syrran som blev med. På vägen upp dit stannade vi vid minneslunden för att lämna blommor till vår moster Sylvia. Nu på kvällen blev det mat från Kocki och så slappar jag till valvakan.
 
Jag fick dessa två filmer och skraplotter med vinst på av Connor.
 
 Plockade första buketten liljekonvalj för i år hos mina föräldrar. Blev nästan uppäten av mygg så om ni ser några vimsiga, snurriga myggor som verkar fulla så är det nog de som smaskat på mig och fått lite medicin i sig...hehe...
 
 Buketten till Sylvia. Connor valde ut den.

Kommentera här: