En tur till Charlottenberg

Vad blev "belöningen" för mig nu då när vi tog en tripp till Charlottenberg? Vänster sida av min kropp gör helt otroligt ont och inget jag gör lindrar. Vet inte hur jag ska klara av att somna inatt... Sådär, då har jag fått ur mig det negativa som jag känner. Nu till det positiva.
 
Vi åkte till Charlottenberg för flera skäl. Nummer ett var att vi inte sett Bloms sedan de öppnade. Sedan var vi på jakt efter en cykel till Connor, men det hittade vi ingen där tyvärr. Vi hittade dock andra planerade grejer, bland annat fick Connor lösa in sitt häfte med klistermärken på BR Leksaker. Ett fullt häfte innebar 50 kronor att handla för så han köpte sig ett Turtles-vapen som lyser (Donatellos. Förutom det har han redan Leonardos och Raphaels. Bara ett kvar då innan samlingen är komplett.)
 
Jag trodde inte mina ögon över en grej på köpcentrat. Jag har fantiserat lite om att göra om en gammal byrå som jag haft sedan jag var barn. Och där i en inredningsaffär så hittade jag EXAKT de lådknoppar som jag fantiserat fram. På grund av det var jag tvungen att köpa dem. När brukar man hitta exakt sådant man fantiserat ihop själv liksom? Det var meningen helt enkelt.
 
Denna soldat som står vid Gränsrasta i Charlottenberg är ett starkt minne från min barndom.
 
 Vi besökte Eda Skans i det vackra vädret på hemvägen.
 
 På Bloms kunde jag inte motstå en pläd i form av skotska flaggan. På Rusta handlade jag fjärilar till Connors rum (hur det blev kommer i ett eget inlägg) och ett duschmunstycke. På DollarStore hittade jag coola servetter. Knopparna som jag nämnde ovan kommer också i ett eget inlägg.
 
 Connor fick en bebisponny på DollarStore.

Kommentera här: