En sval dag på landet med bad

Gårdagen var det, som jag skrev då, ett år sedan min moster dog. Det känns fortfarande hemskt och årsdagen som var precis sådär varm och vacker som den dagen för ett år sedan förde förstås med sig en mängd minnen. Vi spenderade dagen på ett svalare ställe än vår ugn till lägenhet, nämligen hos Connors morföräldrar. Där fick han bada och han roade sig med det väldigt länge.
 
Blombuketten vi hade med till minneslunden.
 
 Vi drog fram vattenrutschkanan också och Connor tyckte det var extra kul att trycka på sidan så strålarna blev ännu högre.

Kommentarer:

1 Maria:

Jag tänkte på dig och Marie då när jag såg att du skrev på Facebook om det. Jag visste inte riktigt när årsdagen var... mina tankar går till er. <3

Svar: Tack vännen! <3
Highlandertess

Kommentera här: