Äntligen skaffat nya bh:ar

Har tänkt gå till affären BHaget i Arvika för att få hjälp med bh. En del dagar kan inte jag ha bh för att det gör så ont i kroppen och jag har tänkt att det måste gå att få bekvämare underplagg. Idag efter ett tandläkarbesök passerade jag denna affär och gick äntligen in.
 
Jag fick jättebra hjälp och kvinnan i affären var väldigt trevlig! Det visade sig att jag, som så många andra, gått runt med helt fel storlek i alla år. Jag har trott att jag är 70B. Jag är 65C. Jag kände skillnaden direkt jag provade några bh:ar. När jag satte på min egen igen för att gå hem så kändes den helt värdelös och fruktansvärd. Och det var min favorit-bh förut! Nu har jag städat bort alla hemska bh:ar jag haft som suttit illa och gjort ont. Rekommenderar verkligen denna affär!
 
Dessa två blev det för mig idag. Och jag kan inte ta kort utan att det ska smyga fram en katt heller...hmmm...

Kommentarer:

1 Lirre:

Vilken söt katt (:

2 Mikxki:

Snygg :)

3 Beatrice, mamma till Devin & Lili ♥:

Det är inte lätt det här med att veta vilken bh-storlek man har. Själv är jag väldigt liten och har ca 70-75A, men ändå sitter dessa inte så bra på mig. Borde kanske ocksä kolla upp vad jag egentligen har för storlek...

Svar: Ja, du kanske har för stort runt om och för liten kupa så som jag hade. I affären jag var så sa personalen att det var det vanligaste misstag folk gör :-) Lycka till!
Highlandertess

Kommentera här: