Connors Alla hjärtans dag-present

Connor har mer och mer gått över till lilla Lego och leker nästan uteslutande med det nu istället för Duplo. Därför gjorde jag som med Duplot. Skaffade ett bord och en platta som jag fäste på bordet med dubbelhäftande tejp. Skönt att ha en fast punkt för Legot i hemmet.
 
Bordet och hinken med Lego fick Connor, men han ville absolut att Mikey skulle stå med på bild också...hehe... Han har redan en del Lego, men det är sådant med instruktioner så en Legohink med bitar satt bra. Tänkte att han snart ska få Legot som jag hade som barn också, så det ska bli kul! Det var en av mina favoritleksaker när jag var barn.
 
Tillägg:
 
Och så kom jag ihåg att jag köpte Lego som lösgodis när Robin och jag var till Köpenhamn 2011. Så nu fick Connor även den burken som jag köpte då. Skulle vilja ha Lego som lösvikt här också.
 

Kommentera här: