Sett filmen Man on a ledge

Spoilers förekommer!
 
Medan staden och tv-tittarna spänt följer en polispsykologs försök att prata in en man som hotar att hoppa av kanten på en byggnad pågår något annat i bakgrunden.
 
Sam Worthington är underbar! Så otroligt trovärdig och bra i denna roll. Filmen är engagerande och intressant. Den får en att hänga med och tänka. Sådant gillar jag! Mycket spännande och välgjord! Får faktiskt svindel några gånger. Det känns som att man tänkt på varje liten detalj. I vissa scener sitter jag faktiskt lite på kanten av soffan för att det är så spännande just då. Jag hade förväntat mig något i stil med lättsam actionthriller så jag blev glatt överraskad. Övriga skådespelare är också väldigt bra och är som gjorda för sina roller. Elizabeth Banks, Jamie Bell, William Sadler, Anthony Mackie för att nämna några.
 

Kommentera här: