Kroppslig smärta

Idag är det den kroppsliga smärtan som är väldigt jobbig. Klarar att vara uppe på benen för tillfället, men snart blir det vila. Jag fick ont i halsen och feber efter resan och det är inte bra än. Bara gått två dagar, men då är det inte en 24-timmarsgrej då tyvärr... Hade varit skönt att slippa. Tog fullt med halsspray, nässpray och Alvedon så jag orkade iväg på det inbokade mötet på Arbetsförmedlingen i alla fall. Trepartsmöte med mig, AF och Försäkringskassan. Jag orkar snart inte med något mer där... Hela den här processen med att hålla på att söka och att bli ifrågasatt. Men jag måste fortsätta kämpa ett tag till. Jag brukar inte använda ordet "måste" så mycket. Tycker inte om det ordet. Fast just i detta fall så passar det för jag får inte ge upp utan MÅSTE.
 
"Man måste vara frisk för att orka vara sjuk." Jojomen...
 
Piggar upp mitt humör lite med en bebisbild på Connor, tagen 2011-07-08.

Kommentarer:

1 Monstars - Sticker utanför ramarna:

Det var en period där jag tycker att Connor var lik babyn i Dinosaurs he he :)

Svar: Hade väl varit skoj om han kallat Robin för "Not the mama" ;-D
Highlandertess

Kommentera här: