Oriflame homeparty

Nu ikväll kom det lite folk hit för ett Oriflame homeparty. Tack för presentationen Camilla och Frida! Och tack för att ni kom mamma, Maja, syrran, Jenny och Maria. Jättekul att ni kunde och ville! Jag tyckte det var skoj att sniffa på allt och det mesta...hehe... Handlat blev det och så fick jag en gåva eftersom jag var värdinna. Roligt! Connor var också med och satt så stilla och lyssnade. Vid ett tillfälle så berättade han till och med vad en produkt var till för, så han hörde verkligen och förstod. Han var på sitt allra bästa humör.
 
Jag bjöd på lite tilltugg. Två sorters kex. På bilden är det pesto, körsbärstomat, mjukost, räkor och dill. På det andra kexet var det färskost, minimozzarella, tomat, räkor och dill. Hade även kakor och en smulpaj med äpplen. Förstår inte varför sådant är så kul att göra när man väntar besök, men inte ett dugg kul annars...hehe...
 
 Min gåva. Mascara, fotlotion, duschcreme och två prover (foundation och dagkräm).

Kommentarer:

1 Beatrice, mamma till Devin & Lili ♥:

Jag älskar oriflame & deras produkter :) Handlar ofta därifrån.

Kommentera här: