Sett filmen The Moth Diaries

Spoilers förekommer!
 
Rebecca litar inte riktigt på Ernessa, den nya flickan på internatskolan. Men är det bara avundsjuka för att hennes bästis numera umgås mer med Ernessa, eller är det något som inte stämmer?
 
Handlingsmässigt är det inga fel, men genomförandet lyckas inte. Det resulterar i en riktigt seg film som inte lyckas engagera överhuvudtaget. Karaktärerna som är med lär vi inte känna alls och hur ska man då kunna bli engagerad i deras öden? Sammanfattat kan jag säga ett ord om filmen: tråkig.
 

Kommentarer:

1 Linda aka Javamorsan:

Funderar lite på om jag sett den? Tror det men antagligen var den inte tillräckligt bra för att jag skall minnas misstänker jag.

Svar: Då har du säkert sett den för jag har en känsla av att jag kommer glömma den och bara minnas lite vagt om någon pratar om den :-)
Highlandertess

Kommentera här: