Reashopping på Lindex

Hela lilla familjen var till ankdammen idag och gav fåglarna lite bröd. En and tog bröd direkt ur Connors hand och det tyckte han var spännande. Connor alltså, ingen aning vad anden tyckte...hehe... Jag fick presentkort på Lindex i julklapp så vi gick dit, men jag hittade inget som jag verkligen gillade så det blev lite barnkläder istället. Inte för presentkortet då för jag har fått "regler" angående att det ska gå till något åt mig själv...hehe... Tror folk har fattat att jag lätt köper barnkläder istället.
 
Dagens inköp. Bamse-tröjan i mitten valde Connor själv. Den randiga har jag tittat på läääänge (kanske 6 månader). Den var inte på rea tyvärr, men jag tyckte att nu fick det räcka med tittande. Marvel-tröjan blev jag förtjust i mest tack vare Hulken. Connor gillade den också. Byxorna är sådana som är riktigt mjuka och sköna, de var inte på rea de heller tyvärr men Connor var i behov av sådana lite tjockare (de på rean tyckte jag mest var tunna och inte så mjuka).

Kommentera här: