Varit på bokrea x2

Jag gillar verkligen att strosa runt och kolla på alla böckerna. Först blev det en tur till Bokia och senare en tur till Coop Styckåsen. På Bokia hittade jag flest barnböcker och på Coop mest böcker till mig. Var visst lite trött när jag var på Coop för när jag stod och läste på baksidan av böcker som är baserade på sanna händelser och handlar om misshandlade och sexuellt utnyttjade barn så var det väldigt nära till tårar. Jag fick helt enkelt sluta läsa på de böckerna för att klara att hålla tårarna tillbaka. Det är helt ok att gråta, men jag gör det inte så gärna "offentligt" så att säga.
 
Det blev ganska många böcker med mig hem!
 
Böcker till Connor från Bokia. En del är han kanske för liten för än, men bra att ha för framtiden. Haj-boken är dock aktuell redan nu för han är verkligen intresserad av hajar, valar och delfiner.
 
Bok till Connor från Coop. Han älskar det lilla pianot!
 
Böcker till mig från Bokia.
 
Böcker till mig från Coop. Som ni ser blev det en del sådana som nästan fick mig att gråta i affären.

Kommentera här: