Stel arbetsprövning och hittat en till geocache

Jag var på Core igår, som jag skrev. Det kändes verkligen idag. Visste inte om jag skulle orka till Tilde Tryck för jag vaknade med en enorm huvudvärk och en kropp som gjorde ont överallt. Jag tog en smärtstillande och lade mig igen och efter ett tag gick faktiskt huvudvärken över i alla fall. Så jag orkade iväg. Men det var stelt och ömt arbete idag. Som jag skrivit tidigare så tror jag dock att träningen är bra i längden och att det kommer bli bättre. Stillasittande är definitivt inte bra.
 
När jag slutat så blev det en stund i lekparken först och när vi skulle gå in tog vi vägen förbi en geocache som skulle finnas riktigt nära där vi bor. GPS:en stämde inte riktigt, men till slut hittades den i alla fall. Vår nummer 9! Nu ska jag se om jag kan be min sambo om lite massage för fortsätter kroppen så här kommer jag inte orka sova.
 
En slända landade på Robin i lekparken. Den satt där rätt så länge innan den flög vidare. Så vacker!

Kommentera här: