Första Core för terminen

Inte nog med att Funky Kidz började idag... jag började på Core också. Det började i torsdags, men jag kan bara gå en gång i veckan och söndagar passar bäst. Jag var inte riktigt så dålig som första gången jag var på Core, för nu kunde jag i alla fall rörelserna någorlunda. Men hjälp vad jobbigt det var! Fast kul också. Det var många deltagare idag så det var nästan fullt i gympasalen. Vi fick även besked om att vi ska börja träna med "pilatesbollar" så om man hade eller har möjlighet att köpa en så var det uppskattat att ta med då det inte finns förvaringsutrymme till många i lokalerna där. Så nu har jag beställt en boll som ska passa min längd. Undrar bara var JAG ska förvara den? *tittar runt i en full lägenhet*
 
Jo, jag beställde en lila då. Surprise! I "min" storlek så fanns det bara ett urval av färger och jag vill absolut inte ha rosa. Därför blev jag glad när jag "ramlade på" en lila.

Kommentarer:

1 Bella:

Hade en jättebra plats i min garderob för min boll...tänkte jag.
Fick inte in den genom dörren, haha, så den får vara i sovrummet :)

Kommentera här: