Shoppat i Ullared

Förutom att vi shoppade så vi är klara med alla julklappar till barnen (vänner och släkt till Connor samt till Connor själv förstås) + lite andra presenter så blev det en del annat också.
 
Presentpapper, julpapper och julkort överst. Muffinsformar som ser ut som tekoppar, blöjpåsar, små högtalare och skummande badpasta nederst.
 
Pulkan, bollarna i pulkan och ett batteridrivet tåg med två vagnar fick Connor direkt vi kom hem. Han satt länge och tittade på tåget.
 
Kläder till Connor. Ett par leggings, ett par mysbyxor, två långärmade tröjor, en pepparkaksdräkt, en långärmad lite tjockare tröja och en t-shirt.
 
Mönstret på Connors leggings. Söta fåglar!
 
Skor och kläder till mig. Innetofflor till jobbet, vinterkängor och vinterstövlar. Två par strumpor (alla coola strumpor finns på herravdelningen, fram för fler på damavdelningen!), en top med stjärnor. En lång t-shirt (som jag ska ha på en kompis 80-talsfest framöver), en stickad tröja. Ett par mysbyxor, ett par pyjamasbyxor i fleece (såååååå sköna!) och ett par jeans.
 
Ballonger i form av hjärtan, julgardin till Connors rum, handväska, partypåsar och Baby Foot-fotvård.

Kommentarer:

1 Linda aka Javamorsan:

Har inte ens börjat fundera över julklappar ännu. Trots att jag lovar mig själv att planera varje år. Nåja blir stress som vanligt kan jag väl tror haha

Kommentera här: