Såg mig

Spelade som sagt in avsnitt 1 av Torka aldrig tårar utan handskar. Ungefär 21.10 fick jag ett sms från syrran. "Såg dig". När Robin kollat klart på sina serier så kollade jag in avsnittet och där strosade jag runt i bakgrunden. Såg även min statistfamilj vid flera tillfällen. Det var kul! Avsnittet i sig tyckte jag var riktigt bra! Det visar på oförstående, rädda, mobbande idioter som inte accepterar de homosexuella. Tyvärr känner jag igen det från dagens samhälle också. Visst har det blivit bättre, men det är långt ifrån så bra som det kan bli. Det ska bli intressant att fortsätta följa serien!
 
"Hej hej, här är jag." Blir inte så snyggt när man tar kort av tv:n men men...

Kommentarer:

1 tess:

SÅg inte detta men det har pratats en del om de idag så får se de ia play.

2 Monstars - Sticker utanför ramarna:

Jag blev tårögd redan efter första avsnittet.

Svar: Samma här.
Highlandertess

3 Lina - A Film and TV Freak Like Me:

Ja där är du ju, få ta och spana in detta nu när jag vet var du syns till =)

Kommentera här: