Julie Gonzalos ärr (Rebecca i Dallas)

Har sett hela den nya säsongen av Dallas nu och längtar redan efter en fortsättning. Jag blir nostalgisk varje gång jag ser serien. Av de "nya" skådisarna tycker jag alla är torra utom Julie Gonzalo. I början var hon stel, men hon har växt. Gillar henne mer och mer. När jag kollade runt på nätet efter lite information om vad hon varit med i och så vidare, så upptäckte jag att en hel del skriver om att hennes ärr mellan ögonbrynen är "distraherande" och att de önskar att "makeup-avdelningen skulle göra ett bättre jobb med att dölja det".
 
Vilka trista människor! Jag tycker det är bra att hennes ärr syns. Det är synd att det retuscherats bort på många av de officiella bilderna från serien. Det är en del av henne och hon ska inte behöva dölja det bara för att det finns folk som stör sig, hur de nu kan störa sig på något sådant. Tänk vad folk är förstörda av normen på hur folk "ska" se ut på tv.
 
Dallas-gänget med Julie längst till höger.

Kommentarer:

1 Monstars - Sticker utanför ramarna:

Ha ha jag noterade tidigt att hon och "marta del sol" har ärr i ansiktet. :P

Kommentera här: