Inköp i Ullared (och Mellerud) - bildkavalkad

Detta är inköpen i Ullared och Mellerud (presenter borttagna för att inte "spoila").

Hittade äntligen shoppingvagnen till Connor.


Slut på barnsovsäckar så Connor fick en vuxensovsäck istället.


Det nedre Duplo-setet köpte Connor för egna pengar som han fått och det övre köpte jag till honom.


Dvd Love Never Dies, "tråkgrejer" som lypsyl, deo och folie, klicklampor, väckarklocka i form av Lego och en webbkamera.


Badlakan med texten "Ullared", gatukritor, presentpapper och räddningsväst till Connor.


En snygg förvaringslåda (där jag ska ha mina sladdar till kameror och mobil), färgpatron (tre färger), klädvårdsrullar (behövs med två katter i familjen) och dra-på-lakan (de är bäst).


Ljusslinga, presentsnören, kattgodis och handväska.


Kläder till Connor.


Linnen till mig. Det grönaktiga ska jag ha till höstens Core har jag tänkt mig.


Coola strumpor. Struntar i att de är för stora för mina fötter, dessa ska jag ha ändå!


Sovtshirt med byxor, gula capribyxor, lila och grön allvädersjacka och ett par Hulken-kalsonger. I och med Mark Ruffalos version av Bruce Banner så har den "nya" Hulken räddats i mina ögon så därför var jag tvungen att ha dessa sköna kallingar.


Färgpatron (svart), marmorballonger (minns dessa så väl från min barndom och tyckte det var kul att hitta dem igen) och presentsnöre.


Ny dammsugare då sladden på vår gamla gått sönder.


Fin vindsnurra till balkongen.


Connors nya sommarskor. Sköna sandaler och joggingskor. Från Sko-Boo i Ullared.


På Bloms, Mellerud, köpte jag en tröja till Connor och ett par skor till mig (skor som jag troligtvis kommer ha på ett bröllop som jag är bjuden på i sommar).


Connor fick två smurfbollar på Bloms, Mellerud.

Kommentarer:

1 Fia:

Vilka fina fynd =)

2 Karolina:

Sv. åh ja, nej då förstår jag att det inte var någon höjdare för dig! jag kände att man hitta sig själv under detta året och fortsatte hela året mest för att vi har haft ett sånt toppengäng! utan det hade det varit värre :/ förstår att du låter din son bestämma själv! låter bra:)

3 Ulrika Hafström | smal girl, big dreams:

Gud vad fin blogg du har! Kolla gärna min så är du söt ;) Puss!

4 Helena:

Oj, vad mycket fint du hittade! Jag vill också till Ullared!

5 Elsa:

Vad kostade den lilla shoppingvagnen?

Svar: Jag hittar inte kvittot nu tyvärr, men jag tror den kostade 149 kronor :-)
Highlandertess

Kommentera här: