Köksfönstret vårklart och mer sjukdom

Jag har varit så sugen på att få upp de nya köksgardinerna, men har inte orkat putsa fönstret. Idag blev det till slut av. Jag blev riktigt nöjd med gardinerna, med putsningen är det som vanligt... Ser bra ut och sedan skiner solen på det och då ser det för j*vligt ut. Men men...bättre än innan i alla fall.

Sambon har insjuknat också. Så nu är både han och Connor hängiga. Hoppas det går över snart! Håller tummarna för att jag inte får det också. Mådde illa och spydde för en livstid när jag var gravid, så inget mer nu tack.

Nya gardinen. Jag gillar verkligen rutigt i kök och har fått dille på att det ska vara grönt just där också.

Kommentarer:

1 Stephanie:

Haha. Ja, det är supersvårt att putsa fönster.



Fint med rutigt!

2 Bella:

Hoppas du håller dig frisk :O

Och stackars Connor! (Och Robin också nu då) Lider med er! Kram

Kommentera här: