Babysim och hämtat paket från Jotex

Idag var det babysim igen. Connor har dykt ett tag, men idag testade vi en lite mer avancerad dykning. Simledaren höll i Connor och jag stod en bit ifrån. När jag fick Connors uppmärksamhet så körde jag dykkommande (det är så gulligt för när jag räknat till två börjar han flina för han vet vad som kommer) och då doppade simledaren ner honom under vattnet där jag tog emot honom och tog upp honom över ytan. En lite längre och mjukare dykning jämfört med när man är själv. Connor är absolut bättre på att dyka än mig. Han kan titta under vattnet (något som jag inte kan) och han håller inte för näsan (något jag alltid måste göra). På hemvägen gick jag in på Miljömyran medan Connor och Robin gick hem. Kollar in böckerna där då och då för att se om det kommit något nytt.

Efter en halvlur på strax över timmen så blev det en tur till affären för att hämta paket. Jag hade beställt kappmetervara till köket, en barngardin till Connors rum och ett par lyktor till balkongen. De två förstnämnda sakerna kommer det bilder på när de kommit upp. Lyktorna kom upp idag. Det kostade bara 9,90 kronor för två lyktor.

En av lyktorna.


Boken som jag hittade på Miljömyran idag. 5 kronor.

Kommentarer:

1 Bella:

Söt lykta :)

Den boken har jag läst minsann! Fast kommer inte ihåg mycket av den. Du får väl uppdatera mig :)

2 Diana:

TACK!! En till som måste hålla för näsan under vatten! :) Vi är inte många men blir glad när någon mer ger sig tillkänna höhö:)

Kommentera här: