Värk och humör

Idag har jag haft en riktigt jobbig dag med intensiv smärta i nästan hela kroppen. Efter en hel del medicin så kan jag nu vara uppe i alla fall, men smärtan ligger där hela tiden i skuldror, nacke och huvud. Riktigt störande! Men vi fick nu på kvällen besök av två av Connors fastrar och den enes sambo plus två av Connors kusiner och det var roligt! Vi har också blivit bjudna på kalas och det blev jag riktigt glad för.
 
När jag har extra ont så är jag mer lättirriterad och "tar mig" lättare av saker. Kan tycka att allt går emot mig och så vidare. Så dessa "småsaker", som ett trevligt kravlöst besök, en inbjudan och lite skönt snack med kompisar kan vara riktigt trevligt. Det höjer psyket.
 
Trädet som mamma fick i födelsedagspresent för nåt år sedan växer stadigt.

Kommentera här: