Underbar sommardag med äventyrsbad för Connor

Vi var ut på landet hos Connors morföräldrar idag. Det blev en sväng till Gunnarskogs hembygdsgård först, där vann Connor och jag några saker. Efter det blev det mat och sedan den efterlängtade invigningen av Connors äventyrsbad. Det var många grejer att blåsa upp, men som tur är så hade vi en pump. Connor blev jätteförtjust i det och badade tills han började huttra. Då tyckte jag det var dags för honom att komma upp, men han var inte lättövertalad. Sedan sprang han sig varm och sparkade boll.
 
Det blev självklart glass på hembygdsgården.
 
Häftig bassäng! Det var denna vi köpte på Rusta. Det följde även med 6 bollar, vilket var perfekt för bollälskaren Connor.
 
Tygpåsen köpte jag på hembygdsgården. Sedan så vann jag ett frukostset och så vann Connor och jag matchande filtar.
 

Kommentera här: