Ny header och frisyr

Nu var det dags för en ny header igen. Robin tog bilden på när Connor och jag läser en bok tillsammans. Eller ja... Connor pekar på saker och jag berättar vad det är samtidigt som jag läser berättelsen. Det blir många avbrott för han vill verkligen veta vad allt är. Mycket pekande!

Ni får även en försmak på min nya frisyr. Har haft den i över en vecka nu, men det har inte blivit av att jag tagit något foto på det än. Tog dock ett foto på "mellanlandningen". Jag hade rött i håret och tröttnade på det. För att bli av med det blev det avfärgning och klippning och sedan efter det en liten tillrättaläggande klippning och färgning till brunt. Avfärgningen hjälpte Robin till med, men klippning och färgning skötte jag själv. Lånade Robins trimmer så det gick relativt bra.

"Mellanlandningen". Envis röd färg blev kvar som en orange slinga. Den försvann dock i den tillrättaläggande klippningen och färgningen.

Kommentarer:

1 Linda-Mamma till Alfred:

Gott med ny frisyr,inte dåligt att du klipper dig själv!

Ja Avanna har så himla mkt fint Camera Addicy finns ju i linne med är sugen på det oxå;)

2 Hanna - En sån där mammabloggare ♥:

kul med ny frilla! jag ska oxå klippa mig i veckan... verkligen på tiden! ^^



kram krm

3 Linda aka Javamorsan:

Coolt att du klipper dig själv :)



Jag tyckte iof att den där slingan var rätt cool. Men kanske inte i den färgen dock!

4 Sara:

Åh, skulle oxå vilja fixa håret. Göra något drastiskt så det blir lite förändring. Men jag vågar inte klippa av mig håret! :P

5 Lina:

Modigt att klippa av dig håret =) Jag har alltid velat klippa av mitt, men jag är för feg.

6 Petra:

Men gud vad fint! Varför gjorde du om det?!!



Svar: Nej jag är så less på det här med tillväxtkurvor så jag tror jag kräks snart. Min 2åring har stl 86 och min 4 månaders 56 och det är ett sånt jävla gnäll på att dom är så små och att det är så synd om dom som är så små. Men ungarna mår ju hur bra som helst i övrigt, så jag vill inte ens lyssna på tjatet längre. Dessutom blir ju kläderna man köper ordentligt använda iaf ;) haha

Kommentera här: