Hudvårdskväll

Nu ikväll hade jag bjudit hit tre vänner och så hade vi en hudvårdskväll tillsammans med en annan vän som är representant för Mary Kay. Vi fick prova på en hel del produkter så nu är både händer och ansikte alldeles lena på mig. Jag som var värdinna kommer få en produkt som tack för det. Roligt! Jag bjöd på pizzabullar, pepparkaksmuffins och en frukttallrik med färsk ananas, vindruvor och honey pomelo (vad det nu är). Det har varit en kul kväll!
 
Förutom vanliga pepparkaksmuffins hade jag gjort dessa med chokladgrädde och dekorhjärtan. De söta kopparna är i silikon och går att använda om och om igen (från Gekås, Ullared).

Kommentarer:

1 Monstars - Sticker utanför ramarna:

Det kändes lite hemskt nu när jag kom hem och var tvungen att tvätta bort mary kay make-up med min simpla rengöring. Mary kay produkterna kändes så lyxiga.

Svar: Ja, det var de. Därför jag typ satte i halsen när jag fick se att Connor öppnat en foundationtub och satt och lekte med det :-O
Highlandertess

2 Maria:

Lägg gärna ut receptet

Svar: På vilken av grejerna? :-)
Highlandertess

Kommentera här: