Fotoboken syrran fick

När syrran skulle fylla 30 år ville jag göra en fotobok, men då kom jag på tanken att "tänk vad många kompisar som har bilder på en egentligen..." och så kontaktade jag lite folk och fick in bidrag från olika håll. Det var väldigt kul och så snällt av er som ställde upp med bilder!
 
Jag försökte dela in bilderna i teman, men en del överlappade varandra så de hamnade där de hamnade. Några exempel ser ni här nedan.
 
Ett tema var fest.
 
Ett tema var resor.
 
Ett tema var familj. Syrran med sin systerson på bilderna.
 
Förutom dessa teman så fanns även temat stil och det kortaste temat barndom (eftersom jag visste att mamma också gjorde en fotobok och att hennes fokus låg på barndomen).

Kommentarer:

1 Monstars - Sticker utanför ramarna:

He he jag tror det mesta är festbilder. :P

Svar: Ja, det största bidraget var det :-)
Highlandertess

Kommentera här: