Fått massage och klätt julgran

Vi var och hälsade på hos Annelie och Jerry idag. De har blivit med hus så de fick en liten "grattis till hus"-present. Huset var jättemysigt och på bara en månad har de hunnit sätta sin prägel på det. Det blev en blandning av besök och massage för jag hade det inbokat också. Så skönt! Kände att jag behövde det. Under tiden som jag fick massage så kollade killarna på Sunes jul. De gillade det alla tre...hehe... Jag tycker den är kul jag också!
 
Presenten. "Nyckelhattar".
 
När vi kommit hem så var det dags att klä granen. Det blev inget tema i år utan nästan allt julgranspynt som vi har hänger i den. Connor var inte till så mycket hjälp. Han hämtade sitt mjuka basebollträ och ville slå på kulorna...hmmm... Tur att vi har kulor som inte går sönder!
 
Årets gran.

Kommentera här: