Tvspelsbok

Tilde Tryck har de Bokläsarbok och Filmtittarbok. Jag har köpt Bokläsarboken, som jag nämnt tidigare.
 
 
Jag kom på en idé om en Tvspelsbok och nu är den klar. Det som fattas är att jag ska göra flera exemplar till försäljning i butiken (den går även att beställa). Prototypen fick jag så det är inte omöjligt att det blir tv-spelande de närmaste dagarna (om inte vädret är fint).
 
Framsidan är ett foto som jag tog på några av mina NES-spel och sedan gjorde om lite.
 
Denna bok har varit riktigt skoj att göra! Gillar att jag fick skriva "Grafisk form & idé: Tess Olsson" också. Jag hade inte tänkt på det själv, men när Åsa på Tilde Tryck påpekade det så blev jag lite sådär: "Oh... verkligen? Jo men visst... Coolt!" Hehe...

Kommentarer:

1 That Sweet Emotion:

Är det Track & Field II jag ser? Ett stycke av det spelet har jag också!

Nice idé =)

Svar: Jajamen, det stämmer :-)
Highlandertess

2 Maol:

Häftigt!
Jag gillar att det är pixlit.

3 Diana:

Fiin!! Ditt jobb låter som världens roligaste :) Kul att få uttrycka sin kreativitet! Bra idé var det med!

Svar: Ja, det är riktigt kul :-) Fick förlängt arbetsprövningen till 19 februari också så jag får vara kvar där ett tag till :-)
Highlandertess

Kommentera här: