Klubbdag på Lindex

Innan vi gick till biblioteket idag så var Connor och jag in en sväng på Lindex på jakt efter nya pyjamaser då de han har nu börjar bli lite trånga. De hade visst klubbdag, vilket jag inte hade någon aning om eftersom jag inte var medlem. Blev medlem och fick en pyjamas helt gratis. 99 kronor, jag tackar jag! Det var "Köp 3, betala för 2" som gällde på hela barnsortimentet för medlemmar. Jag köpte fyra pyjamaser, men två av dem hörde ihop. Sedan så fick Connor ett paket med Bamse-serie, sago-cd och ballong. Blåste upp ballongen efter Connors vila idag och han har lekt mycket med den efter det, bland annat med sin moster som kom och hälsade på och hade med sig ballongblommor till oss (passande namn eller hur?). Tack så mycket för blommorna!

Inköpen. Så söta!


Bamse-paketet som Connor fick.

Kommentera här: