Det kommer mera...

Connor och jag är inte hemma eftersom magsjukan går på Connors pappas jobb och vi vill verkligen inte ha det h*lvetet igen. Vi campar alltså hos Connors morföräldrar. Eller campar är att ta i då vi faktiskt har en varsin säng och får ligga inomhus...hehe... Men detta leder till att jag inte har möjlighet att ladda upp några nya bilder då kamerasladden förstås ligger hemma. Det blir fullt uppdaterande efter att vi kommit hem igen istället.


Det finns en del roliga bilder här på föräldrarnas dator också. Här står jag vid porten till Freddie Mercury's Londonhus juni 2008. Har besökt den varje gång jag varit i London och har för avsikt att fortsätta med det.

Kommentarer:

1 En chic mammas bekännelser:

men precis, jag tyckte att det var bra då jag kunde gå upp och gå precis efetr fl, duscha och så innan vi fick rulla till bb :)



ha du med regn och rusk idag?

Kommentera här: