Ärenden och umgänge

Jag var och lämnade böcker inför bokbytardagen idag. 10 stycken. Hoppas på att hitta mycket kul på måndag, men gör jag inte det så gör det inte så mycket för de böckerna skulle jag ge bort ändå. På hemvägen gick jag förbi Hedlunds blommor för jag hade presentkort där. En krukväxt blev med mig hem. Självklart har jag redan glömt namnet på den, men jag kanske kommer ihåg det någon gång.

Nu på aftonen har vi umgåtts med Mirja och hennes familj. Det är kul att sitta och prata och så får barnen leka. Nu blir det pizza från Onlinepizza (Pizza via nätet, gratis hemkörning!).

Connor gillar vatten så idag ville han diska. Dock sig själv och med kläderna på. Ja...

Kommentarer:

1 Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa:

Haha ser härligt ut :)

Ja visst är den bra. Vi har varit fula och tankat hem hela säsongen och har bara två avsnitt kvar nu. Panik

2 Mirja:

Det var kul att ni kom :)

3 Jennie - det andliga/mediala & fotografiska:

sv: åkej :) ta inte åt dig bara för de är de dem vill!

allt bra annars`?



Var gärna med i frågestunden om det andliga/mediala som jag körde igång med NU ikväll istället :) Alla de som är med får en länkning :D

Kram

4 Kimmi:

Ja onlinepizzan funka ju kanon! Gött när man verkligen inte orkar ut! Vi testa för nån vecka sen å de lär nog inträffa igen! ;)

5 Jossie:

kikar in och önskar dig en trevlig fredag! :)

6 Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa:

Haha ja vin är farlig skit ;)

7 Diana:

Hahaha jag ska nog copycatta hans diskstil alltså, ser mycket roligare ut att göra på hans sätt :D

8 Bella:

Uh va söt han är!!!!

Jag får verkligen komma och hälsa på snart, nu var det längesen igen! :)

9 Maol:

Aww han bryr sig inte om han blir blöt?

Jag själv hatar känslan av blöta kläder. Som barn hatade jag klädsim. Det känns sååååå fel.

Kommentera här: