Loppis i Åmotfors

Idag var lilla familjen och Jörgen iväg till Åmotfors på två loppisar (varav en har egen hemsida) och en sväng på Fabrikslagret där Robin hittade sin drömsoffa och jag hittade min drömtvbänk. Vi har inte råd att handla något och inte plats för någon mer soffa, men drömma kan man alltid göra.

Sedan åt vi mat på Åmots pizzeria. Det var riktigt gott! Efter det blev det en tur till Charlottenberg till Rusta. Jag är på jakt efter dammservetter som luktar gröna äpplen. De hade dem inte där heller, så köpte några andra så får vi se om jag gillar den lukten. SKA ha tag på gröna äpplen! Det luktar underbart av dem! Gör dammandet så mycket roligare också.

Inne på köpcentrat i Charlottenberg fastnade Connor totalt för de stora korgarna fulla av bollar. Inne i leksaksaffären brydde han sig inte så mycket om grejerna, men direkt vi kom till bollarna blev hela han ett enda strålande leende. Ballonger och bollar. Det är det som gäller just nu.

I närheten av pizzerian. Forsade rejält. Det syns inte så tydligt på bilden, men jag tyckte att den lilla "sprutten" på röret var lite skoj på plats. När jag är trött är jag antingen grinig till tusen eller lättroad till tusen...hehe...


Förutom köp till hushållet så köpte jag detta till mig själv. Bok från loppis (2 kr) och pilatesmatta från Rusta som jag ska använda till mina övningar från sjukgymnastiken.

Kommentarer:

1 Linda aka Javamorsan:

Verkar som ni hade en bra dag :)

Kommentera här: