Sparbankens dag

Idag var det Sparbankens dag och här i stan hade Swedbank lite extra för barn. Om man satte in pengar från en spargris så fick man lite saker och så fanns fiskdamm, fika med mera. Connor och Robin var dit en sväng medan jag vilade. När de hade kommit hem så förstod jag att Connor fått en ballong på banken. Den small nämligen ganska fort...hehe... Inte lika tåliga som mârtensballonger.

Nallen och reflexerna fick Connor när han satte in en spargris och spaden fick han i fiskdammen.

Kommentarer:

1 Linda aka Javamorsan:

Cool Reflex :)

Roligt när dom gör såna grejer tycker jag.

2 Miriam:

Hej! Tack för kommentarerna. Jo det är underbart med fungerande tvättmaskin, livet blir så mycket lättare, haha! Minns när vi bodde i lägenhet innan vi flyttade hit och Sanny var nyfödd. När han var nyfödd bodde vi på 7 våningen med tvättstugan längst ner och när han sedan var 1-3 år så bodde vi i en gammal lägenhet på bottenvåningen med tvättstugen på vinden (5 våningen utan hiss!) Kan ju säga så här, vi hade alltid högar med tvätt som klättrade förbi tvätthinken upp mot väggarna. Det var så satans jobbigt. Jo det där statistjobbet tog jag aldrig, orkade verkligen inte. Tydligen var det mer än så för jag skulle vara en "bodydubbel" åt en karaktär vid namn Anna i nya Wallanderfilmen. Därför behövde de även mina mått. Hade jag inte precis fått Isa så hade jag säkert gjort det, men nu fick jag faktiskt tacka nej.

Återigen, tack för kommentarerna! Ta hand om dig/ Miriam

Kommentera här: