Slet ut två shoppingvänner

Hahaha! Nejdå, men det hade kanske varit skoj.

Började i alla fall turen med att möta Kimmi för att lämna tillbaka grejerna vi hade råkat få med oss när vi var hos dem senast. Det blev till en fika på Moster Brun, ett härligt barnvänligt ställe. Kanske lite väl barnvänligt för Connor åt inte så mycket då han var distraherad av lekhörnan. Fick i honom en del i alla fall och sedan åt jag en grillad ciabatta medan han och Elina lekte. Till slut blev lekhörnan för liten och då skulle de upptäcka världen istället. Fick springa efter en liten snabbis flera gånger.

Efter det blev det en tur på både Kappahl och Lindex. På Lindex hittade jag det jag sökte, en helsvart body till Connors Halloweendräkt. Sedan skulle Kimmi hemåt och jag mötte upp med Lisa på Affection/Mansion. Sniffade på lite herrparfymer där innan vi gick vidare till Jysk, Snövit, Lekhörnan och Palmviken. Blev hämtad av Robin där då det är erbjudande på Lambi toalettpapper denna vecka och det blev för jobbigt att gå hem med en stor bal toapapper.

På Jysk köpte jag fluffstrumpor till Connor. Kan vara skönt på natten när han har pyjamas utan fötter. Han kastar nämligen ofta av sig täcket och blir så kall om fötterna. Undrar bara varför det står "Girl" på dem? Det stod det på alla. Vanliga fluffstrumpor bara... Badbyxorna köpte jag på Snövit. Ska funka som badblöjor och jag tänkte att rörligheten kanske är bättre med byxor än blöjor.

Kommentarer:

1 Jane l COCONUT:

Hmm, kunde inte kommentera inlägget om filten... men den verkade vara supermysig! Är den stor? :)



Svar: Åh vad härligt med keltiskt! Har du några bra teckensnitt av den sorten som du kan tipsa om? (halvt samlar på snygga teckensnitt.. ;))

Kommentera här: